سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

محمدرضا ساوه درودی:

مسابقاتی در شان ورزشکاران و مسئولان برگزار شد/ از همه عوامل برگزاری و پیست توچال تشکر میکنم

دبیر هیات اسکی استان تهران و مدیر فنی کمیته برگزاری مسابقات بین المللی اسکی آلپاین، مطالبی را درباره رقابت های لیگ اسکی آلپاین بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، محمدرضا ساوه درودی دبیر هیات اسکی استان تهران و مدیر فنی کمیته برگزاری مسابقات بین المللی اسکی آلپاین در جمع خبرنگاران گفت: سه روز پیاپی رقابت های لیگ اسکی آلپاین در رشته مارپیچ بزرگ را در پیست بین المللی توچال در خدمت ورزشکاران و نمایندگان کشورمان بودیم. این مسابقات، رقابت های انتخابی المپیک به شمار می رود. اسکی ایران در رشته آلپاین دارای یک سهمیه المپیک در بخش بانوان و یک سهمیه در بخش آقایان است و برای مشخص شدن نفرات نهایی اعزامی به المپیک پکن سه روز دیگر نیز در توچال رقابت خواهیم داشت و سپس چهار روز هم مسابقات اسکی مارپیچ کوچک برگزار خواهیم کرد و مجموع امتیازات جهانی اسکی بازان مشخص می کند که چه نفراتی به المپیک زمستانی اعزام خواهند شد.

او افزود: جا دارد از هیات اسکی استان تهران و آقای مرتضی ساوه شمشکی رئیس هیات که در نبود ایشان کلیه کارها را هماهنگ کرده بودند و بنده به عنوان جانشین ایشان خدمتگزار بودم و هم از فدراسیون اسکی که این میزبانی را در اختیار ما گذاشت و به ما اطمینان کرد که از پس این کار بر می آییم تشکر کنم، همچنین از حمایت مهندس امداد و مجموعه شرکت تله کابین توچال که ما را به شکلی سرافراز کرد که فکر میکنم لیاقت همه ورزشکاران و مسئولان کشور عزیزمان این است که مسابقات در این سطح برگزار شود تشکر و قدردانی میکنم .

مدیر فنی کمیته برگزاری مسابقات انتخابی المپیک گفت: تمام تلاشمان این بودکه به بهترین نحو بتوانیم مسابقات را پیش ببریم. تمام ارکان برگزار ی مسابقات،گروه داوری، گروه انتظامات، مجموعه مدرسه اسکی شهید اردلان ساوجی توچال و ... کمک شایانی به ما کردند. مطمئنا اسامی از قلم خواهد افتاد ولی امیدوارم پوزش من را پذیرا باشند و قدردان تک تک تک آنها هستیم.

او تصریح کرد: گروه برگزاری بسیار قوی داشتیم که این سه روز مسابقات حاصل تلاش حداقل نزدیک به ۱۰۰ نفر و تلاش چندین روزه این دوستان بوده است. من به نمایندگی از هیات اسکی استان تهران و فدراسیون اسکی قدردان محبت  مجموعه توچال و پرسنل زحمتکش آن و داوران و گروه برگزاری هستم.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید