سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

دکتر سجادی در گفتگو با واحد مرکزی خبر:

در روزهای آینده قرارداد پیست اسکی شمشک برای فدراسیون منعقد می گردد/دیگر اجازه تعطیلی شمشک را نمی دهیم

وزیر ورزش و جوانان، در گفتگو با واحد مرکزی خبر، نکاتی را درباره پیست اسکی شمشک بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، در گفتگو با واحد مرکزی خبر، گفت: ما نقشمان نقش حمایتی از فدراسیون است. ما وظیفه داریم که حامی باشیم و زیر ساخت ها را تهیه کنیم و هماهنگ کننده خوبی باشیم. به همکارانمان روحیه دهیم و آنچه را که نیاز دارند در خدمتشان باشیم. از قوانین کشور و فضای دولتی و حاکمیت استفاده کنیم و از فدراسیون ها حمایت کنیم. خوشبختانه آقای ساوه شمشکی از دیرباز پارا اسکی را فعال کردند و بخش قابل توجهی ورزشکار در این بخش فعال هستند و سازماندهی شدند و حدود دو سال پیش بود که ایشان در جلسه ای گزارش می دادند که ما ورزشکار اسکی باز مطلق نابینا داریم که یکی از ورزشکاران شجاع در دنیا معرفی شدند. این وظایفی است که در خدمت عزیزانمان باشیم و بر خودمان تکلیف می دانیم که در کنارشان باشیم و از موفقیت این عزیزان خوشحال شویم.

این محبت الهی و ظرفیت طبیعی در کشور وجود دارد و امروز قسمت شد در خدمت عزیزان در توچال باشیم. از هم میهنان عزیزمان دعوت می کنم با رعایت پروتکل ها از این ورزش مفرح و زیبا استقبال کنند و مشارکت داشته باشند و تمام هدف ما این است که مردم عزیزمان از فعالیت های ورزشی استفاده کنند.

در مورد شمشک با اهالی شرکت توسعه و اهالی خوب شمشک، هم میهنان عزیزمان که از راه دور و از این ارتفاع خدمتشان عرض ادب دارم و همینطور با همکاری فدراسیون اسکی در نظر داریم به زودی در روزهای آینده قرارداد فدراسیون اسکی با شرکت توسعه منعقد شود. خواهش کردم با شرایط بسیار خوبی در اختیار فدراسیون اسکی قرار بگیرد که پیست شمشک بعد از سالها تعطیلی امسال باز شود و هم میهنان عزیزمان هم در آن منطقه حالشان خوب شود و به امید خدا مشکلات موجود در آن منطقه حل شود. من از آقای شمشکی خواستم به عنوان بزرگتر پادرمیانی کنند و مردم را تشویق کنند به استقبال از فدراسیون اسکی و من هم در کنار فدراسیون اسکی و دکتر پریچهره عزیز مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران که همه دست به دست هم دهیم و امسال پیست اسکی شمشک را مجددا افتتاح کنیم و دیگر اجازه تعطیلی آن را ندهیم.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید