سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

رییس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی: حمایت های دلسوزانه دولت و شخص وزیر ورزش و جوانان نقطه عطفی در توسعه اسکی ایران است

دکتر عباس نظریان درباره حضور وزیر ورزش و جوانان در روز نخست مسابقات از هفته دوم رقابت های بین المللی اسکی آلپاین، مطالبی را بیان کرد.

دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در حاشیه برگزاری هفته دوم انتخابی المپیک زمستانی اسکی آلپاین گفت: هفته دوم مسابقات انتخابی المپیک زمستانی به نحو شایسته ای برگزار شد. اتفاق خیلی خوبی که امروز (سه شنبه) شاهدش بودیم حضور مقام عالی وزارت ورزش جناب دکتر سجادی بود که دلگرمی و انرژی ویژه ای به جامعه اسکی و ورزش های زمستانی داد.

نظریان افزود: انصافا دکتر سجادی با وقتی که امروز گذاشتند باعث شدند یک شرایط جدیدی ایجاد شود و ما با یک افق خیلی بزرگتر و وسیع تر یه سمت توسعه حرکت کنیم و فکر می کنم نقطه عطفی برای توسعه ورزش های زمستانی در ایران در دولت جدید و مردمی دکتر رئیسی و وزیر ورزشی ایشان دکتر سجادی خواهد بود.

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی تصریح کرد: امیدوارم  با این نگاه و رویکرد حمایتی که دکتر سجادی دارند در رقابت های آتی اسکی از المپیک و بازیهای آسیایی زمستانی گرفته تا قهرمانی آسیا و دیگر مسابقات بین المللی بعدی که پیش رو داریم بتوانیم چه در  ورزش های برفی و چه ورزش هایی که در سالنهای یخی دنبال خواهیم کرد شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید