سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

وزیر ورزش و جوانان: مطمئنم المپین های اسکی بهترین عملکردشان را در المپیک زمستانی خواهند داشت

وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه برگزاری نمایشگاه نقاشی که به مناسبت المپیک زمستانی برگزار شد، نکاتی را درباره این المپیک، بیان کرد.

دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت المپیک زمستانی در جمع خبرنگاران گفت: کشورمان سه نماینده در المپیک زمستانی و هیات همراهی متشکل از مربی و سرپرست در این رویداد خواهد داشت. ان شاالله من هم توفیق داشته باشم به اتفاق رئیس کمیته ملی المپیک بین ۲ تا ۳ روز در محل برگزاری رقابتها هم از بازی ها دیدن کنیم و هم جلساتی برای دیدار با همکاران عزیزمان در سطح بین المللی و قاره آسیا مخصوصا با مسئولان و مقامات کشور میزبان چین داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از برگزار کنندگان این برنامه و به خصوص سفارت چین تشکر میکنم.سفیر محترم چین فعالیت های بسیار ارزشمندی را در کشور ما آغاز کرده اند و من سوابق این تعاملات را که مطالعه می کردم به این فعالیت ها افتخار کردم البته دیروز میزبانشان بودم و جلسه مفصل و بسیار خوبی را در خدمت آقای سفیر داشتیم و گزارشش را ان شاالله فردا در هیات دولت تقدیم خواهم کرد. با وزارت امور خارجه کشورمان و وزیر محترم دکتر امیر عبداللهیان برنامه ریزی کرده ایم که سرفصل هایی را در دستور کار همکاری قرار دادیم و به نظرم فصل جدیدی از همکاری های دو کشور در زمینه ورزش و جوانان پیش روی ما است و پیشاپیش آرزوی برای دو کشور می کنم و امیدوارم این نوع تعاملات و همکاری ها سرمنشا کارهای خیر و اتفاقات ارزشمند در حوزه ورزش و جوانان برای دو کشور باشد.

دکتر سجادی ادامه داد: امروز هم این برنامه هنری و فرهنگی اجتماعی که به ابتکار سفارت چین بود برای من بسیار ارزشمند بود چون محتوا و مفهوم کار در خصوصی المپیک زمستانی بود و به کودکان اختصاص داشت که جوانان آینده ما هستند که اتفاقا با این نوع کارها می توانیم اثرات ارزشمندی را در ورزش در ذهن این عزیزان حک کنیم.

وی ادامه داد: این نوع تعاملات و توافق هایی که بین دو کشور است سرفصل جدیدی از همکاری های ما است و افق بسیار ارزشمندی را پیش روی خودم برای دو کشور می بینم.

دکتر سجادی تصریح کرد: اگر توفیق حضور پیدا کنم اولین تجربه من از بازی های زمستانی خواهد بود و بسیار مشتاقم که از نزدیک این حضور را تجربه کنم. برگزاری این رویدادها نیاز به تکنولوژی خاص دارد و کشور چین بسیاری رویدادهای خوبی را میزبانی کرده است امیدوارم این مسابقات هم به بهترین شکل برگزار شود.

وی در خصوص پیش بینی از عملکرد نمایندگان ایران در المپیک زمستانی گفت: انتظارمدال نداریم. مطمئنم نمایندگان کشورمان با تعصب و غیرتی که دارند بهترین نتیجه شخصی شان را به نمایش خواهند گذاشت.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید