سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

دکتر صالحی امیری: فراتر از نتیجه اهتزاز پرچم کشورمان در المپیک زمستانی اهمیت دارد

رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی کودکان به مناسبت المپیک زمستانی ۲۰۲۲، نکاتی را درباره المپیک مطرح کرد.

دکتر سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی کودکان به مناسبت المپیک زمستانی ۲۰۲۲ گفت: قبل از هر چیزی از تلاش ها و زحمات دکتر نظریان، کادر سرپرستی و قهرمانان و همه همکارانم در فدراسیون اسکی تشکر می‌کنم که از مدتها قبل با همه محدودیت های موجود، کمبود تجهیزات، نبود برف و نداشتن پیست اسکی اختصاصی برای حضور در پکن آمادگی لازم را ایجاد کردند. 

وی افزود: انتظارات را نباید بالا برد، نفس حضور کاروان ما در المپیک اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران است و این برای ما یک هدف است و هر نتیجه ای که عاید شود ما آن نتیجه را برای کشور قابل قبول می دانیم چون فراتر از نتیجه ما به حضور و اهتزاز پرچم کشورمان فکر می کنیم. 

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: خوشبختانه برنامه ریزی لازم از سوی فدراسیون انجام شده است و برنامه ها در ستاد المپیک و ستاد عالی تصویب شده است. باور داریم که ما در المپیک پکن ارتقای جایگاه خواهیم داشت و سفارت چین امسال بسیار جدی وارد این صحنه شد و همه دستگاه ها کمک کردند و مخصوصا کانون پرورش فکری کودکان کار زیبایی انجام داد که برای ما به عنوان کمیته ملی المپیک بسیار ارزشمند بود تا در رویدادهای بعدی هم از آن بهره مند شویم برنامه ریزی خواهیم کرد دارم تا با مدیرعامل محترم کانون صحبت کنیم، سه رویداد در پیش داریم: رویداد کشورهای اسلامی،رویداد آسیایی و جوانان آسیایی در چین که اگر بچه ها و خانواده ها و فرزندان ما با این رویدادها درگیر شوند دو دستاورد داریم اول اینکه مشوق های فرهنگی ایجاد می شود و دوم اینکه استعدادهامان را می توانیم از آنها کشف کنیم.

وی اظهار داشت: ان شاالله در آینده نزدیک با مدیرعامل محترم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای توسعه روابط میان وزارت ورزش،کمیته ملی المپیک و این کانون جلساتی خواهیم داشت.

دکتر صالحی امیری تصریح کرد: تحریمی که امسال آمریکا و برخی کشورهای غربی برای المپیک زمستانی انجام دادند یک نوع دوگانگی در رفتارشان را اثبات کرد، همه مدعی به عدم دخالت سیاست در ورزش هستند اما مدعیانش به عمل خلاف آن را نشان دادند ما امسال تصمیم داریم با حضور فعال در این رویداد بتوانیم به آمریکا و جهانیان این پیام را منعکس کنیم که اراده دولت ها هیچ تاثیری در اراده ملتها ازجمله ملت و دولت ایران نخواهد داشت.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید