سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

افتتاح یک مرکز رسانه‌ای خارج از "حباب" برای خبرنگاران در المپیک پکن

یک مرکز رسانه‌ای خارج از حباب برای خبرنگاران در پکن امروز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، بر اساس گزارش خبرنگار TASS، یک مرکز مطبوعاتی برای خبرنگارانی که خارج از حباب بازی‌ های المپیک پکن کار می‌کنند، روز سه شنبه به طور رسمی افتتاح شد. به دلیل وضعیت پیچیده به خاطر کرونا، تمام امکانات المپیک مانند اماکن ورزشی، مرکز رسانه‌ها، دهکده المپیک و ... داخل حباب قرار دارند که ترک آن و داخل شدن غیرممکن است. مرکز اصلی رسانه برای خبرنگاران داخل «حباب» است.

مرکز مطبوعاتی خارج از حباب برای خبرنگارانی که در پکن زندگی و کار می کنند باز است و آنها رویدادهای مرتبط با المپیک را خارج از "حباب" پوشش می‌دهند. خو هجیان رئیس کمیته سازماندهی مرکز رسانه امروز اعلام کرد که بیش از 1700 روزنامه نگار چینی و خارجی به نمایندگی از 432 رسانه در آنجا کار خواهند کرد.

او توضیح داد: این افراد شامل 1251 خبرنگار چینی از 279 رسانه چین، 453 خبرنگار خارجی از 130 رسانه خارجی و 66 خبرنگار از 23 سازمان رسانه‌ای هنگ کنگ، ماکائو و تایوان می‌شود.
یک ایستگاه تست PCR در مرکز مطبوعات راه اندازی شده است که در آن روزنامه نگاران معتبر می توانند به صورت رایگان آزمایش شوند.

 

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید