سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

تشریح برنامه دیدارهای وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک در چین/ ملاقات با باخ در روز دوشنبه

رییس کمیته ملی المپیک گفت: از باخ درخواست می‌کنیم تعلیق جودوی ایران برداشته شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان که به همراه حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برای حضور در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ راهی پکن شده‌اند، درباره دیدارهایی که قرار است با مسئولان مختلف داشته باشند، اظهار داشت: آن چیزی که برای ورزش ایران در این شرایط اهمیت دارد، این است که بتوانیم روابط‌مان در عرصه بین‌المللی را تقویب کنیم. در واقع یکی از شرایطی که اهمیت دارد، دستیابی به کرسی، توسعه روابط و کسب حمایت‌های بین‌المللی است.

وی افزود: با دعوت توماس باخ رییس کمیته بین‌المللی المپیک، من و سجادی راهی پکن شدیم و طی دیروز و امروز بازدیدی از محل برگزاری مسابقات داشتیم. امروز افتتاحیه است و فردا صبح ملاقات‌ها شروع می‌شود. نخستین ملاقات ما با رئیس کمیته ملی المپیک کره جنوبی است که در IOC نیز عضویت دارد. بعد از آن با دو معاون توماس باخ دیدار می‌کنیم و سپس عازم کمپ محل استقرار ملی‌پوشان ایران خواهیم شد.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: دیدار با وزیر ورزش و رئیس المپیک چین نیز در برنامه‌هاست. همچنین صبح دوشنبه با باخ جلسه خواهیم داشتیم و بعد از آن به ایران باز می‌گردیم.

صالحی امیری درباره جلسه با توماس باخ گفت: ما می‌خواهیم مجموعه تلاش‌های قهرمانان، مربیان و مدیران و در مجموع حق ورزش ایران و واقعیت‌های نسل جدید را به توماس باخ منعکس کنیم. فوتبال ایران و رشته‌های زیادی درخشیده‌اند. ما قطعاً شرایط جدیدی را در ورزش ایران تجربه خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: دیدار با باخ با دو هدف انجام می‌شود که نخستین مورد جذب حمایت است. همچنین از او می خواهیم که موانع را از مقابل ورزش ایران بردارند که از جمله آنها تلاش برای رفع تعلیق جودوی ایران است. اصل تعلیق ظالمانه است و ما تلاش خواهیم کرد که این مسیر را هموارتر کنیم. 

صالحی امیری که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، درباره تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: آن چیزی که برای ما اهمیت دارد، این است که هرچه سریعتر ثبات مدیریت شکل بگیرد. ما در سال آینده سه رویداد در پیش داریم؛ بازی‌های کشورهای اسلامی، بازی‌های آسیایی که ۶۰۰، ۷۰۰ نفر اعزام می‌شوند و در نهایت بازی‌های جوانان. ما نمی‌توانیم بدون ثبات باشیم. به هر حال مجمع اسفند باید در این باره تصمیم بگیرند. پیشنهاد من برگزاری انتخابات در اولین فرصت است که به صلاح همه است.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید