سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

دیدار وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک با سه تن از مقامات ارشد کمیته بین المللی المپیک؛

دکتر صالحی امیری: مسئولانIOC استقبال خوبی از انتخاب یک المپین بعنوان وزیر ورزش کردند

دکتر حمید سجادی و دکتر رضا صالحی امیری با سه تن از مقامات ارشد کمیته بین المللی المپیک دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، در ادامه دیدارهای وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با مسئولین ورزشی کشورهای مختلف و IOC صبح امروز مسئولین ورزش کشورمان با 3 تن از مقامات ارشد کمیته بین المللی المپیک دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، طرفین بر گسترش همکاری های ورزشی دو کشور در زمینه های مختلف بحث و تبادل نظر کردند.

در این نشست در 4 زمینه تبادل مربی،داشتن کمپ های مشترک، استفاده  از مراکز آموزشی ورزشی کره جنوبی که در آسیا اولین مرکز آموزشی در این زمینه است و تامین تجهیزات ورزشی از مهمترین مباحث مطروحه فوق بود.

در این دیدار لی کی هونگ رئیس کمیته ملی المپیک کره جنوبی ضمن استقبال از همکاری های ورزشی دو کشور آمادگی خود را برای همکاری با ورزش ایران اعلام نمود و به همین منظور مقرر شد در آینده مکاتبات لازم در این زمینه صورت پذیرد، در خاتمه از سوی دکتر سجادی و دکتر صالحی امیری از رئیس کمیته ملی المپیک کره جنوبی جهت سفر به تهران و بازدید از امکانات ورزشی و امضا تفاهمنامه همکاری بین طرفین دعوت بعمل آوردند.

دکتر رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در این باره اظهار داشت: امروز 3 دیدار با جیمز مکلوید معاون اجرایی، الیور نیامکی مسئول سولیداریتی و جروم مسئول بین الملل کمیته بین المللی المپیک و از مدیران ارشد IOC  داشتیم که در ابتدا اشاره ای به همکاری خوب 4 ساله گذشته  داشته و خواستار تداوم این همکاری و ارتقا آن بودیم.

وی گفت: در ادامه مدیران ارشد کمیته بین المللی المپیک خواستار رعایت چار چوب منشور المپیک بودند بالطبع ما هم انتظارات خود را مطرح کردیم که یکی از نکات جدی در این دیدارها بحث رفع تعلیق ظالمانه جودو و مهیا شدن شرایط برای این رشته المپیکی کشورمان  جهت حضور در رویدادهای بین المللی بود و خواستار حمایت و تلاش IOC در این زمینه شدیم.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد:در این دیدارها مدیران ارشد IOC از اینکه یک چهره ورزشی و المپین، وزیر ورزش ایران شدند بسیار خرسند بودند و استقبال خوبی از اتفاق کردند، در این دیدارها که دو ساعت بطول انجامید انتظار آنها این بود که همچون 4 سال گذشته که همکاری خوبی بین کمیته ملی المپیک ایران و IOC وجود داشت این همکاریهای در قالب دو جانبه و حتی چند جانبه گسترش یابد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید