سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

بازی های المپیک زمستانی چین؛

دکتر سید حمید سجادی: توسعه زیر ساختهای تخصصی اسکی باید در ایران بیشترمورد توجه قرار بگیرد / در دو حوزه همگانی و قهرمانی می بایست برنامه محور باشیم

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تعداد قابل توجه علاقمندان رشته های اسکی و ورزش های زمستانی بیان کرد: برای رشد این رشته ها در دو حوزه قهرمانی و همگانی باید توسعه زیر ساختها به طور کاملا تخصصی مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، دکتر سید حمید سجادی پیش از ظهر امروز (شنبه 16 بهمن) در حاشیه برگزاری بازی های المپیک زمستانی با بیان اینکه علاقمندان زیادی در رشته اسکی در ایران فعال هستند، توسعه همگانی و قهرمانی این رشته را مورد توجه قرار داد. 

وی در ادامه با اشاره به زیر ساختهای موجود در کشور اظهار امیدواری با ایجاد شرایط مناسب برای آموزش این رشته ، تمامی علاقمندان به رشته ی اسکی و ورزش های زمستانی فرصت حضور در رویدادهای مهم این رشته راکسب کنند .

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به دیدارهایش با کادرفنی و ملی‌پوشان اسکی این گفتوگوها را بسیار مثبت خواند و اظهار داشت:در پایان این نشستهای به نتایج خوبی دست یافتیم که یکی از آنها برنامه‌ ریزی برای پیست اسکی شمشک است .

وی همچنین درحوزه قهرمانی نیز این نکته را مورد توجه قرار داد که برای حضور ورزشکاران مان در رویدادهای مهم ورزشی ازجمله آسیایی ، جهانی و المییکها باید پیستهای تخصصی ویژه رشته اسکی و ورزش های زمستانی توسعه پیدا کند .

دکتر سید حمید سجادی از حضور نمایندگان ایران در المپیک زمستانی چین ابراز خرسندی کرد و واظهار داشت : امیدوارم ورزشکاران و کادرفنی حاضر از کشورمان بتوانند به تجربیات خوبی دربخش های مختلف فنی، برگزاری و میزبانی مسابقات دست پیداکنند.

وی در پایان سخنانش اظهار امیدواری کرد با ایجاد زیرساخت‌های ورزش زمستانی و اسکی به صورت همگانی در ایران شاهد مشارکت بیشتر خانواده‌ها در این رشته ورزشی باشیم. 

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید