سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

اطلاعیه برگزاری دوره‌های مربیگری در استان‌های اردبیل و فارس

به اطلاع می‌رساند دوره‌های مربیگری درجه سه آلپاین و اسنوبرد و همچنین درجه 3 به 2 آلپاین در استان‌های اردبیل و فارس برگزار می‌شود.

به اطلاع می‌رساند دوره‌های مربیگری درجه سه آلپاین و اسنوبرد و همچنین درجه 3 به 2 آلپاین در استان‌های اردبیل و فارس برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، با اعلام کمیته آموزش فدراسیون دوره مربیگری درجه 3 آلپاین در پیست‌ اسکی آلوارس استان اردبیل از سوم تا دهم اسفندماه 99 برگزار خواهد شد.

بر همین اساس آزمون ورودی دوره مربیگری درجه 3 اسکی آلپاین روز سوم اسفندماه در پیست اسکی آلوارس اردبیل برگزار می‌شود و پذیرفته‌شدگان از روز چهارم لغایت دهم اسفندماه در این دوره حضور پیدا می‌کنند. آزمون نهایی مربیگری درجه 3 آلپاین نیز روز دهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

استان‌های مشارکت‌کننده در این دوره اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قزوین، کردستان، سمنان، زنجان، همدان و کرمانشاه است.

 

همچنین دوره مربیگری درجه 3 آلپاین، درجه 3 اسنوبرد و درجه 3 به 2 آلپاین نیز از 17 لغایت 24 اسفند 99 در پیست اسکی پولادکف استان فارس برگزار خواهد شد. آزمون ورودی این دوره‌ها روز 17 اسفندماه در پیست اسکی پولادکف برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان گرامی در صورت قبولی در آزمون ورودی، از روز هجدهم لغایت 24 اسفندماه در این دوره‌های مربیگری شرکت خواهند کرد و در پایان روز 24 اسنفدماه نیز آزمون نهایی از متقاضیان گرفته خواهد شد.

استان‌های مشارکت‌کننده در این دوره فارس، همدان، زنجان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، مرکزی، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کردستان، لرستان و یزد هستنند.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید