سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

اوت باور نکردنی میکائلا شیفرین در مارپیچ بزرگ المپیک زمستانی ۲۰۲۲

میکائلا شیفرین به همین زودی ها اتفاقات امروز را در اولین مسابقه اش در المپیک زمستانی پکن ۲۰۲۲ فراموش نخواهد کرد. چرخش ضعیف و اوت او باعث شد تنها چند ثانیه از عنوان قهرمانی المپیک زمستانی ۲۰۱۸ خود دفاع کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، میکائلا شیفرین به همین زودی ها اتفاقات امروز را در اولین مسابقه اش در المپیک زمستانی پکن ۲۰۲۲ فراموش نخواهد کرد. چرخش ضعیف و اوت او باعث شد تنها چند ثانیه از عنوان قهرمانی المپیک زمستانی ۲۰۱۸ خود دفاع کند.

شیفرین دارنده دو طلا در المپیک زمستانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ و یک نقره در المپیک زمستانی سال ۲۰۱۸ است.

آسوشیتدپرس نوشت: ”شیفرین هفتمین مسابقه‌دهنده‌ای بود که از دروازه استارت خارج شد، او کنترل خود را با دور زدن دروازه به چپ از دست داد و سعی کرد وضعیت موجود را اصلاح کند اما نتوانست.
در نهایت، او خود را تکیه داد، در کنار شیب ایستاد و میله های خود را در برف چسباند.
او کمی بعد گفت: روز اساساً قبل از شروع آن تمام شد. من قرار نیست برای این موضوع گریه کنم، زیرا این فقط انرژی ام را هدر می دهد.»

او در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:”برف برای اسکی باورنکردنی بود اما اگر اشتباهات کوچکی انجام دهید، واقعاً نمی توانید از آن خلاص شوید. همانطور که می بینید، من در آن پیچ بدترین چیز را دیدم. اغلب این اتفاق نمی افتد که من زمین بخورم. من واقعاً روی زمان بندی صحیح چرخش هایم کار کرده ام و واقعاً هرگز فکر نمی کردم که این بخشی از مسئله باشد.”

گفتنی است سارا هکتور سوئدی موفق شد به مدال طلای مارپیچ بزرگ بانوان المپیک زمستانی ۲۰۲۲ دست پیدا کند.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید