سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

نینا اوبرین اسکی باز زن ۲۴ ساله آمریکایی، زیر تیغ جراحی

نینا اوبرین اسکی باز زن ۲۴ ساله آمریکایی که روز گذشته در مسابقات مارپیچ بزرگ بانوان المپیک زمستانی ۲۰۲۲ دچار مصدومیت شدیدی شده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، نینا اوبرین اسکی باز زن ۲۴ ساله آمریکایی که روز گذشته در مسابقات مارپیچ بزرگ بانوان المپیک زمستانی ۲۰۲۲ دچار مصدومیت شدیدی شده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی در رقابت های روز گذشته با دروازه ماقبل پایانی مسابقات برخورد کرد و روی خط پایان سقوط کرد و با برانکارد از مسیر مسابقات خارج شد.

بسیاری از هم تیمی هایش روز گذشته در شبکه های اجتماعی از او حمایت کرده و به او دلگرمی دادند.
 
اوبرین با انتشار عکسی از عمل جراحی در صفحه شخصی اش نوشت:
“مدام آن را در ذهنم تکرار می‌کنم، آرزو می‌کنم کاش آن دروازه‌های آخر را متفاوت می‌رفتم. من دیشب تحت عمل جراحی قرار گرفتم . می خواهم از همه کسانی که از من مراقبت کردند تشکر کنم. من کمی دلشکسته هستم، اما در عین حال احساس عشق زیادی دارم. از همه کسانی که تماس گرفتند تشکر می کنم. تلفنم پر از پیام است و بیدار شدن با کلمات شما بیش از آن چیزی است که شما می دانید. خبر خوب این است که امروز یک روز جدید است و من می توانم هم تیمی هایم را تشویق کنم. برای همه کسانی که مسابقه می دهند آرزوی موفقیت دارم”

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید