سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

اسکی آلپاین قهرمانی آسیا-لبنان؛

کسب یک نقره و یک برنز توسط اسکی بازان ایرانی در رقابتهای مارپیچ بزرگ

با تصمیم مسئولان کنفدراسیون اسکی آسیا، نتایج دور(مانش) اول رقابتهای اسکی مارپیچ بزرگ قهرمانی آسیا به عنوان نتایج نهایی محسوب شد و اسکی بازان ایرانی صاحب یک مدال نقره و یک برنز در این مسابقات شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، رقابت های اسکی آلپاین قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ از روز گذشته با برگزاری مسابقات مارپیچ بزرگ در پیست اسکی مزار لبنان آغاز شد.

در پایان دور (مانش) نخست این رقابتها در بخش بانوان عاطفه احمدی در رتبه دوم قرار گرفت ، مهسا یارخواه چهارم، مریم کیاشمشکی پنجم و صدف ساوه شمشکی نهم شدند.

در بخش مردان نیز محمد ساوه شمشکی سوم شد، حسام کلهر ، امیر علی علیزاده و رهام صبا نیز به ترتیب در رده های ۹،۷ و ۱۴ قرار گرفتند.

به علت شرایط بد برف دور(مانش) دوم این رقابتها به امروز موکول شد ولی شرایط جوی باز هم اجازه برگزاری رقابتها را نداد تا با تصمیم مسئولان کنفدراسیون اسکی آسیا، نتایج دور نخست به عنوان نتایج نهایی مارپیچ بزرگ محسوب شده و با این حساب عاطفه احمدی در بخش بانوان به مدال ارزشمند نقره دست پیدا کرد و محمد ساوه شمشکی نیز در جایگاه ارزشمند سوم قرار گرفت و به برنز رسید.

رقابتهای اسکی آلپاین قهرمانی آسیا فردا در بخش مارپیچ کوچک ادامه خواهد یافت.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید