سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

پایان کلاس مربیگری درجه سه به دو آلپاین در دیزین/ اعلام اسامی و رتبه قبول شدگان

کلاس مربیگری درجه سه به دو آلپاین از ششم تا دوازدهم فروردین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، کلاس مربیگری درجه سه به دو آلپاین از ششم تا ۱۲ فروردین با حمایت و مشارکت مجموعه شرکت تله کابین دربندسر و بهره بردار پیست اسکی دیزین و مدیران و پرسنل پیست اسکی دیزین برگزار شد.

این کلاس ها همه روزه از ساعت ۸ لغایت ۱۶ انجام شد و در بعضی روزها ساعت پایان ساعت کلاس ها به ساعت ۱۸ نیز افزایش یافت.

این دوره با مشارکت اساتید آقایان سید جواد صید، سید نظام صید، سید مجتبی صید، سید سیروس جعفری، اسکندر بلوکات، مهرداد مقدید و خانم مهین ساوه شمشکی و آسیه تیر برگزار شد. 

باقر کلهر نیز به عنوان مدرس و ناظر کمیته آموزش در دوره ها حضور داشت.

مرتضی ساوه شمشکی رئیس کمیته آموزش فدراسیون نیز به عنوان مدرس و مدیر دوره و محمدرضا ساوه درودی به عنوان دبیر کمیته آموزش در هماهنگی برگزاری دوره ها حضور داشت.

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان می رساند قبول شدگان می توانند به هیات های اسکی استان خود مراجعه کنند و برای برگزاری کلاس های تئوری ۵۶ ساعته که طبق آیین نامه دوره های کوتاه مدت مربیگری تعیین شده است شرکت کرده و پس از اعلام گزارش کامل آن به فدراسیون و در زمان صدور کارت مربیگری در صورت قبولی می توانند به سامانه مراجعه کرده و کارت مربیگری و گواهی درجه دو اسکی آلپاین را دریافت کنند.

شرکت کنندگان با وارد کردن کد ملی خود به سامانه “مبین مربیگری وزارت ورزش و جوانان” مراجعه کرده و در آن سامانه ثبت نام خود با آخرین درجه مربیگری شان را انجام دهند. 

اسامی قبول شدگان کلاس مربیگری درجه سه به دو آلپاین در دو بخش بانوان و آقایان در دو جدول پیوست شده به این خبر قابل ملاحظه است. اسامی به ترتیب معدل و نمره کسب شده می باشد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید