سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی؛

با وجود امکانات و ظرفیت های لازم گردشگری ورزشی پایدار در اردبیل حاکم است

دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی در مجمع سالیانه هیات اسکی استان اردبیل، با وجود امکانات و ظرفیت های لازم گردشگری ورزشی پایدار در اردبیل حاکم است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی در مجمع سالیانه هیات اسکی استان اردبیل با اشاره به اینکه با وجود امکانات و ظرفیت های لازم گردشگری ورزشی پایدار در اردبیل مانند فرودگاه، هتل، آبهای گرم، پیست اسکی هوای خوب و دسترسی آسان به دریا حاکم است، گفت: استان اردبیل در رشته اسکی از ظرفیت و امکانات خوبی برخوردار است و در کنار همه ی اینا باید جلسات شورای گردشگری و توریسم ورزشی را برای توسعه اقتصاد گردشگری ورزشی برای مدیریت و برنامه ریزی از لحاظ توسعه اقتصادی ورزشی داشته باشد و برای این موضوع نیاز به توسعه زیر ساخت های مناسب داریم.

نظریان با تاکید بر اینکه برای توسعه ورزش نیاز هست که برند سازی انجام دهیم افزود: استان اردبیل با وجود مناطق و مرکز گردشگری می تواند در این زمینه اقدامات خوب و ارزنده ای را انجام دهد و با برگزاری مسابقات در فصول مختلف با نام مکان های گردشگری ظرفیت برند های بین المللی را ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه ورزش استان در بخش های مختلف انسجام و هماهنگی های لازم را برخوردار است تصریح کرد: با راه اندازی رولر اسکی و ظرفیتی که در منطقه نمونه گردشگری شورابیل وجود دارد اولین همایش و جشنواره ملی این رشته ورزشی را در اردبیل برگزار خواهیم کرد و همه ساله این را در تقویم اجرایی فدراسیون لحاظ خواهیم کرد.
نظریان در بخش های دیگر صحبتهای خود اضافه کرد: برای توسعه ورزش در استان باید اتحادیه هتل داران، ایجاد مدارس اسکی، برند سازی در بخش های مختلف، توسعه و بهسازی زیر ساختی، خرید برف ساز و داشتن تقویم ورزشی ثابت و بلند مدت لازم و ضروری می باشد.
رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در پایان گفت کمیته های هیات بازوان حرکتی یک هیات محسوب می شوند و می توانند فعالیت یک هیات را پویا نگه دارند و استان اردبیل می تواند در سنین پایه یکی از پایگاه های اسکی باشد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید