سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری جلسه در راستای توسعه ورزش اسکی/ پیشنهاد اجرای پروژه استعدادیابی اسکی در کشور

جلسه هم اندیشی و طرح پیشنهادات در راستای توسعه رشته اسکی، با حضور دکتر نظریان و برخی از مسئولان فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، جلسه هم اندیشی و طرح پیشنهادات در راستای توسعه رشته اسکی، روز گذشته با حضور رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و مسئولان برخی کمیته های فدراسیون و دیگر مسئولان فدراسیون برگزار شد.

این جلسه با حضور رئیس و دبیر فدراسیون، رییس کمیته آموزش ،رییس کمیته مربیان و رئیس کمیته استعدادیابی برگزار شد.

در این جلسه علیرضا احمدپور رییس کمیته استعدادیابی فدراسیون پیشنهادی مبنی بر اجرای پروژه استعدادیابی ورزشی در رشته اسکی با حضور  مربیان توانمند در استعدادیابی و آموزش های پایه با برگزاری دوره های دانش افزایی در موضوعات نظری و تئوری و بهره گیری از مربیان خارجی در بخش مهارتی ارائه داد تا دانش و مهارت فنی اسکی کشور به روز رسانی گردد.

مقرر شد طرح پیشنهادی رییس کمیته استعدادیابی با زیر بخش ها و جزئیات شامل عنوان هدف و نحوه اجرای طرح ، خروجی و پیش بینی نتایج و اثر گذاری طرح در قالب یک طرح جامع به فدراسیون ارائه شود تا بررسی جامع تری روی آن انجام شود.

همچنین مقرر شد برای موضوعات تخصصی کمیته های دیگر از روسا و اعضای مرتبط با آن کمیته برای بررسی و ارائه نظرات کارشناسی دعوت بعمل آید و در جلساتی به صورت حضوری یا وبیناری در خصوص موضوعات مختلف مرتبط با حوزه های مختلف نقطه نظرات کارشناسان و کمیته های مرتبط با آن اتخاذ شود و طرح با طی مراحل و روال معمول برای به نتیجه رسیدن پیگیری شود.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید