سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

تبریک فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی به مناسبت آغاز هفته ورزش

روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در پیامی آغاز هفته ورزش و تربیت بدنی را به عموم جامعه ورزش دوست به ویژه جامعه ورزش کشور تبریک می‌گوید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی، در زندگی امروز دارد وموجب رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است و بر این اساس وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود. از این منظر ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزشی، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه، قرارگیرد. 

فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی فرارسیدن هفته تربیت بدنی را به تمامی دست اندرکاران امر تربیت بدنی و ورزش،مربیان ،ورزشکاران ،داوران ،پیشکسوتان، قهرمانان ورزشی و مردم ورزش دوست کشور عزیزمان تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون و سلامت آنها را مسئلت می نماییم.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید