سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

رییس فدراسیون اسکی خبرداد:

بانک استعدادیابی پایه در این فدراسیون راه‌اندازی شد

عباس نظریان با اعلام خبر راه‌اندازی بانک استعدادهای پایه در فدراسیون اسکی، اظهار داشت: بیش از 15 استان بانک اطلاعاتی استعدادهای اسکی را تکمیل کرده‌اند.

رئیس فدراسیون اسکی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و‌جوانان، ضمن تبیین برنامه‌های توسعه‌ای فدراسیون در حوزه قهرمانی، درخصوص اقدامات صورت گرفته برای حضور موفق در رویدادهای پیش‌رو توضیحاتی را ارائه کرد.

وی با اشاره به برگزاری اردوی تیم‌ملی اسکی صحرانوردی در شمشک، اعلام کرد: در این اردو 23خانم و‌ اقا در حال آماده شدن برای اعزام به مسابقات جهانی اسلوونی در بهمن‌ماه هستند که مسابقات انتخابی این رویداد بین‌المللی بهمن ماه انجام‌ می شود.

 

رییس فدراسیون اسکی همچنین به تبیین برنامه‌های ملی‌پوشان رشته آلپاین پرداخت و گفت: تیم ملی در بهمن‌ماه به فرانسه اعزام خواهد شد و برای حضور موفق در این مسابقات اردوی آماده‌سازی با حضور 20 ورزشکار خانم و آقا در پیست دربندسر درحال برگزاری است ..

 

وی در بخش دیگری از سخنانش از راه‌اندازی سه رشته جدید ورزش زمستانی به مجموعه اسکی خبرداد و گفت: سرپرست‌ها و اعضای انجمن هاکی روی یخ ایران، انجمن اسکیت روی یخ و انجمن کرلینگ، مشخص شدند و فعالیت‌شان را آغاز کردند.

 

نظریان با اشاره به فعالیت دو رشته تازه تاسیس هاکی روی یخ و اسکیت روی یخ بیان کرد: با توجه به اینکه مدت کوتاهی است که ورزشکاران در این رشته فعالیت‌شان را آغاز کردند در تلاش هستیم که با استعدادیابی بتوانیم ورزشکاران و علاقمندان زیادی را به این رشته جذب کنیم.

 

وی همچنین به پیوستن انجمن پارااسکی به فدراسیون اسکی اشاره کرد و گفت: با توجه به تفکیک پارااسکی از فدراسیون جانبازان و معلولان و پیوستن آن به فدراسیون اسکی، برنامه‌های ویژه‌ای را برای این حوزه از ورزشکاران پیش بینی کرده‌ایم.

رئیس فدراسیون اسکی در این ارتباط گفت: مسابقات پارااسکی با حضور 40 ورزشکار از 13 تا 20 بهمن ماه در توچال برگزار می شود.

 

نظریان در ادامه صحبت‌هایش از راه‌اندازی بانک استعدادهای پایه در فدراسیون اسکی خبر داد و افزود: بیش از 15 استان بانک اطلاعاتی استعدادهای اسکی را تکمیل کردند و در سال 1401 برای اولین بار المپیاد استعدادهای برتر برای اولین بار به میزبانی فارس، اصفهان و تهران برگزار خواهد شد.

 

رییس فدراسیون اسکی با تاکید بر اینکه پیست‌هایی که مجوز بازگشایی را دریافت نکردند هرچه سریعتر اقدام کنند، اظهار داشت: برای بازگشایی پیست‌ها دو مرحله مجوز یکی از سازمان استاندارد و‌ دیگری تاییدیه کارشناسان فنی اسکی مورد نیاز است که در حال حاضر پیست اسکی دربندرسر و توچال با تفاهم‌نامه و‌ تایید کارشناسان فنی محوز بزگشایی دارند.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید