سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

مسابقات هاکی روی یخ کشورهای اسلامی_ تاتارستان؛

کسب عنوان نایب قهرمانی ایران در بخش مردان

تیم هاکی روی یخ مردان کشورمان(با حمایت مجموعه ایران مال) با تفاضل گل بهتر نسبت به تیمهای عمان و میزبان به عنوان نایب قهرمانی مسابقات کشورهای اسلامی در گروه خود دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، تیم هاکی روی یخ مردان کشورمان عصر روز گذشته و در آخرین دیدار خود به مصاف نماینده میزبان رفت و در نهایت با نتیجه ۷ بر ۳ مسابقه را واگذار کرد. 

بدین ترتیب در پایان اولین دوره رقابتهای هاکی روی یخ کشورهای اسلامی، تیم مردان کشورمان که با حمایت مجموعه ایرانمال در مسابقات حضور یافته ، پس از تیم امارات و با تفاضل گل بهتر نسبت به عمان و میزبان به عنوان نایب قهرمانی این گروه دست یافت.

مسابقات بخش مردان در سه گروه چهار تیمه و بصورت مستقل برگزار شد که امارات به عنوان قهرمانی و ایران بعنوان نایب قهرمانی گروه خود دست یافتند.

مسابقات در بخش بانوان در یک گروه پنج تیمه برگزار شد که تیم ملی بانوان کشورمان با شکست حریفان خود به دیدار پایانی مسابقات راه یافته و امروز به مصاف تیم میزبان خواهد رفت.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید