سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

محکومیت تحریم وزیر ورزش و جوانان از سوی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی

فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در واکنش به اقدام خصمانه اخیر اتحادیه اروپا و تحریم دکتر سید حمید سجادی ، این اقدام را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ، در پی اقدام اخیر اتحادیه اروپا و تحریم وزیر ورزش و جوانان که خود از چهره های مطرح ورزشی کشور با سابقه کسب مدال های ارزشمند همچون مدال بازی های آسیایی است فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی این تصمیم نابخردانه و خلاف روح ورزش را تحریم کرد.

جامعه ورزش ایران و به خصوص اسکی و ورزش های زمستانی ضمن حمایت از وزیر متخصص ، ورزشکار، توانمند و با سابقه مدیریتی درخشان چنین حرکت از پیش بازنده اتحادیه اروپا که نشان دهنده عدم تحمل پیشرفت های اخیر کشورمان در همه حوزه ها به ویژه حوزه ورزش است را محکوم می کند. بدون شک اتخاذ چنین تصمیمات سیاسی و مغرضانه حلقه اتحاد ملت انقلابی و شریف کشورمان را فشرده تر خواهد کرد و بن بستی غیر قابل انکار بر اهداف سیاسی و نقض کننده منشور المپیک است و زمینه ساز تداوم اقتدار، درخشش و موفقیت ورزش کشور و پاسخی کوبنده به دشمنان سرافکنده نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید