سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

کسب رتبه ۵۲ کیادربندسری در مارپیچ کوچک قهرمانی جهان/ پایان کار اسکی ایران در فرانسه با تاریخ سازی

در آخرین روز از رقابتهای اسکی آلپاین قهرمانی جهان، محمد کیادربندسری موفق شد در پایان مانش(دور ) دوم مارپیچ کوچک در جایگاه پنجاه و دوم قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ، مانش(دور) دوم رقابتهای مارپیچ کوچک اسکی آلپاین قهرمانی جهان دقایقی پیش به میزبانی کشور فرانسه برگزار شد و محمد کیادربندسری نماینده شایسته کشورمان با کسب رتبه ۵۲ به کار خود در این مسابقات پایان داد.

بر این اساس پرونده حضور تیم ملی اسکی ایران در این رقابت ها با تاریخ سازی نمایندگان کشورمان در مارپیچ کوچک و راه یابی دو نماینده به مرحله نهایی این مسابقات برای نخستین بار در تاریخ اسکی ایران ،بسته شد.

تیم ملی اسکی آلپاین کشورمان در دو بخش بانوان و آقایان با ترکیب مجموع ۸ ورزشکار و در دو رشته مارپیچ بزرگ و مارپیچ کوچک در این مسابقات حضور پیدا کرده بود.

محمد کیادربندسری ، محمد ساوه شمشکی ، مرتضی جعفری و امیرعلی علیزاده در بخش مردان و مریم کیاشمشکی، صدف ساوه شمشکی ،ثمین علیزاده و مرجان کلهر در بخش بانوان ترکیب تیم ملی مردان و بانوان کشورمان را تشکیل دادند.

علیداد ساوه شمشکی به عنوان سرپرست ، باقر کلهر سرمربی آقایان، وحید حسن خانی ، حامد کیاشمشکی و مریم حق بین نیز به عنوان مربی بانوان در کنار تیم بودند.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید