سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

دیدار دبیر فدراسیون اسکی ایران با دبیرکل فدراسیون بین‌المللی اسکی / تاکید بر حمایت از اسکی ایران

دبیر فدراسیون اسکی ایران با دبیرکل فدراسیون بین‌المللی اسکی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، بهرام ساوه‌شمشکی دبیر فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با فیلیپ گاسبیولر دبیرکل فدراسیون بین‌المللی اسکی (FIS) در مورد آخرین شرایط اسکی ایران توضیحاتی را ارائه نمود و خواستار حمایت هرچه بیشتر از فدراسیون اسکی ایران شد.

در این دیدار که در حاشیه مسابقات اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان انجام شد، بهرام ساوه‌شمشکی با اشاره به فعالیت‌های فدراسیون اسکی در زمینه‌های مختلف، خاطر نشان کرد: در حال حاضر فدراسیون اسکی در رشته‌های آلپاین، اسنوبرد، صحرانوردی، فری‌استایل، اسکی روی چمن و رول اسکی فعالیت دارد و امیدواریم با حمایت هرچه بیشتر فدراسیون بین‌المللی اسکی شاهد پیشرفت هرچه بیشتر این رشته‌ها در ایران باشیم.

دبیر فدراسیون اسکی اضافه کرد: فدراسیون بین‌المللی اسکی همواره حمایت‌هایی را از فدراسیون اسکی داشته و دارد، اما اگر این حمایت‌ها بیشتر شود شاهد توسعه هرچه بیشتر اسکی در ایران خواهیم بود.

وی به کرسی‌های ایران در کمیته‌های فدراسیون بین‌المللی اسکی نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شاهد حضور چندین ایرانی در کمیته‌های مختلف فدراسیون بین‌المللی اسکی هستیم و در آسیا نیز نماینده ایران عهده‌دار کرسی نایب رئیسی کنفدراسیون اسکی آسیاست.

ساوه‌شمشکی در پایان از دبیرکل فدراسیون بین‌‌المللی اسکی برای حضور در ایران و دیدار با مسئولین ارشد ورزش کشور و همچنین بازدید از پیست‌های اسکی در ایران دعوت به عمل آورد.

فیلیپ گاسبیولر دبیرکل فدراسیون بین‌المللی اسکی نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از حضور ملی‌پوشان صحرانوردی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان، خاطر نشان کرد: حضور در رقابت‌های مهمی همچون قهرمانی جهان اتفاقی بسیار مهم برای کشورهایی که در ورزش اسکی در حال توسعه هستند به شمار می‌آید و تداوم این حضور به حرکت رو به رشد اسکی در ایران کمک خواهد کرد.

وی افزود: اطلاعات خوبی از شرایط اسکی در کشورهای عضو فدراسیون بین‌المللی اسکی بدست آورده‌ام و از اسکی ایران نیز شناخت نسبی دارم و دیدارهایی از این دست به شناخت هرچه بیشتر از ورزش اسکی در ایران کمک خواهد کرد.

دبیرکل فدراسیون بین‌‌المللی اسکی با اشاره به حمایت از کشورهای در حال توسعه در ورزش اسکی، خاطر نشان کرد: فدراسیون بین‌المللی اسکی در برنامه‌ریزی‌های خود برای کشورهای در حال توسعه کمک‌هایی را در نظر گرفته است و با اطلاعات خوبی که در این دیدار از سوی دبیر فدراسیون اسکی ایران بدست آوردم، تلاش می‌کنیم تا در صورت امکان حمایت بیشتری را از ایران داشته باشیم. بسیار مشتاق هستم که از ایران دیداری داشته باشیم و از آخرین شرایط ورزش اسکی در کشور ایران بازدید کنم.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید