سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

پیام تبریک رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲

دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در پیامی فرا رسیدن سال نو را به مردم شریف ایران، جامعه ورزش و به ویژه خانواده اسکی و ورزش های زمستانی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ، در متن این پیام آمده است:

“به نام خدا 

یا مقلب القلوب و الابصار؛ یا مدبر اللیل و النهار؛ یا محول الحول و الاحوال؛ حول حالنا الی احسن الحال

بهار سرآغاز رویش، شادابی و شکوه جلوه خدا است و نشانه آیات الهی در جهان پدیدار می شود و زمین آیه‌ حیات بخشِ سر سبزی را به تلاوت می نشیند.

خداوند منان را سپاسگذاریم که توفیق عطا نمود تا در کنار یکدیگر با وفاق، پشتکار، خلاقیت، یکپارچگی و صمیمیت گام های بلندی در راه خدمت رسانی به جامعه ورزش و به ویژه خانواده بزرگ و شایسته اسکی و ورزش های زمستانی برداریم.  

بر خود لازم می دانم از تمامی عزیزان و زحمتکشانی که با سخت کوشی، اهتمام و مجاهدت خستگی ناپذیر خود زمینه ساز توسعه و‌ پیشرفت این رشته شدند تا با حرکت رو به جلو سالی را سپری کنیم و به ایام سال نو برسیم، تقدیر و تشکر نمایم.

مجموعه فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی به نمایندگی از خانواده شریف و بزرگ اسکی و رشته های زمستانی برای همه مردم عزیز ایران همیشه سرافراز، سالی سرشار از خیر و برکت و توام باعزت و سربلندی آرزومند است.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید