سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

توضیحات دبیر فدراسیون اسکی از پناهندگی یک ورزشکار

دبیر فدراسیون اسکی در خصوص پناهنده شدن یک ملی‌پوش توضیحاتی داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی به نقل از خبرگزاری فارس،  سید ستار صید، اسکی‌باز کشورمان که سابقه حضور در چند دوره المپیک را دارد به نروژ پناهنده و مدعی شد به دلیل برخی مشکلات در نظر دارد ورزش قهرمانی را در این کشور ادامه دهد. 

بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون اسکی در این باره گفت: سید ستار صید که دیروز  به نروژ اعلام پناهندگی کرده چند ماه پیش از سوی یکی از پرسنل پیست اسکی دیزین مورد ضرب و شتم قرار گرفت و راهی بیمارستان شد که ضارب و خانواده او ادعا دارند این اسکی‌باز برای نوامیس آنها ایجاد مزاحمت کرده بود.

وی افزود: البته پرونده در دستگاه قضایی در حال بررسی است اما ستار صید سعی دارد فدراسیون و نظام را درگیر موضوع پناهندگی خود کند. ضمن اینکه او چند پرونده انضباطی از جمله ایجاد درگیری و حمله به مربی در حین مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۱ در آلمان را هم داشت که موجب محرومیت او شد.

دبیر فدراسیون اسکی خاطرنشان کرد: با توجه موج رسانه‌ای که از سوی شبکه‌های معاند بر روی ورزشکاران پناهنده ایجاد می‌شود لازم دیدم توضیحات را جهت تنویر افکار عمومی خدمت اصحاب رسانه ارائه کنم.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید