سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

قدردانی دکتر نظریان و فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی از حمایت های ارزشمند و دلگرم کننده مسئولان و مردم در پی قهرمانی دختران هاکی روی یخ کشور در آسیا و اقیانوسیه

فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی از حسن نظر و حمایت و پیام های تبریک مسئولان کشور و مردم پس از قهرمانی دختران شایسته ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا و اقیانوسیه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ، تیم ملی هاکی روی یخ دختران کشورمان موفق شد در رقابتهای قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به عنوان ارزشمند قهرمانی و مدال طلا دست پیدا کند.

در پی این قهرمانی ، مردم و مسئولان کشور از جمله ریاست محترم جمهوری، رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، وزیر محترم امور خارجه کشورمان ، وزیر محترم ورزش و جوانان و معاون محترم توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در پیام های جداگانه این پیروزی را تبریک گفتند.

دکتر نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ضمن قدردانی از این پیام های امیدوار کننده و دلگرم کننده عنوان کرد: این فدراسیون به عنوان خادم و متولی اسکی و ورزش های زمستانی مصمم تر از قبل در راه خدمت رسانی به این جوانان آینده ساز و پر تلاش از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. امیدوار هستیم که در پی این نتیجه درخشان و نگاه ویژه مسئولان محترم کشور به ورزش های زمستانی در رویدادهای بزرگ بین المللی با حمایت شایسته از این ورزشکاران نتایج درخشانی برای کشور عزیزمان رقم بخورد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید