سایت رسمی فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

فریدونشهر

معرفی پیست
پیست اسکی فریدون‌شهر در ۱۸۰ کیلومتری غرب اصفهان و ۶ کیلومتری فریدون‌شهر و در دامنه کوه تسیخه قرار گرفته و مرتفع‌ترین پیست اسکی ایران است. شهرستان فریدون‌شهر با وجود در اقلیم کوهستانی زاگرس، ارتفاعی بیش از ۲۵۰۰ متر، متوسط بارندگی ۶۰۰ میلی‌متر و متوسط ۱۱۰ روز یخبندان در سال، عمدتاً نوع بارش آن به صورت برف می‌باشد.
پیست اسکی فریدون‌شهر تنها پیست اسکی استاندارد در استان اصفهان است که شیب تند و منحصر به فرد حدود ۳۵ درجه در میان ۲۲ پیست اسکی دیگر کشور دارد. ارتفاع پایه پیست اسکی فریدون‌شهر از سطح دریا ۲۶۳۰ متر است و در بالاترین نقطه پیست به ۳٬۰۰۰ متر می‌رسد که با این مشخصات مرتفع‌ترین پیست اسکی فلات مرکزی ایران است. 
اقامتگاه ویژه ورزشکاران، سالن مجهز به سیستم گرمایش، تله‌اسکی، پیست آموزشی مجزا برای افراد مبتدی، پارکینگی به گنجایش یک هزار و پانصد دستگاه خودرو و یک بالابر بشقابی که در زمانی حدود ۶ دقیقه به بالای پیست انتقال می‌دهد و ویژه اسکی بازان حرفه‌ای می‌باشد، از جمله امکانات پیست اسکی فریدون شهر می‌باشد. از دیگر امکانات پیست اسکی فریدونشهر می‌توان به تله اسکی به طول ۹۷۶ متر، بالابر تله اسکی، برف کوب، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

 

فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید