سایت رسمی فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

انجمن پارا اسکی

انجمن پارا اسکی

پارا اسکی یک ورزش مهیج ترکیبی هست که بواسطه پاراگلایدر های کوچک و اسکی انجام می پذیرد .از حدود 15 سال پیش که ورزشکاران فرانسوی این ورزش را معرفی کردند تا به امروز با سرعت زیادی در حال رشد بوده و در اکثر کشور های برف خیز محبوبیت بالایی پیدا کرده . در کشور ما هم در این چند سال اخیر تعدادی از ورزشکاران خوب از جمله اساتید فعلی باشگاه فونیکس در این زمینه فعالیت داشته و با توجه به پتانسیل بالای کشور ایران به لحاظ وجود رشته کوههای برف خیز البرز و زاگرس هر روزه بر تعداد علاقمندان به این ورزش افزوده میشود .

از نظر توانایی های اسکی فقط کافی هست که اسکی کردن را بلد باشید یعنی در سطح متوسط و تا حدی تجربه کوهنوردی با اسکی را در فضاهای خارج از پیست بدانید و همچنین از نظر توانایی های پروازی باید در سطح متوسطه (اینترمدییت) باشید یعنی تجربه کافی در تیک آف و لند مستقل در نقاط مختلف . دیگر شما برای آموزش و کسب تجربه پارا اسکی تحت نظر مربی آماده هستید . به هرحال اگر در هر دو زمینه هم مبتدی باشید می توانید تمام مراحل آموزشی لازمه را از صفر تا صد تحت نظر آکادمی تخصصی فونیکس بگذرانید و با امنیت و کیفیت زیاد از این ماجراجویی دلچسب لذت ببرید . در ضمن مجموعه فونیکس از قبل امکان تهیه تمامی تجهیزات لازمه حضور در این رشته مهیج را برای شما عزیزان فراهم نموده است.

خوشبختانه کوههای برف خیز رشته کوه البرز به فاصله 1 تا 2 ساعتی از شهر تهران واقع شده و در تنوع شیب ها و ارتفاعات مختلف میباشد که امکان آموزش از دوره مبتدی تا پیشرفته و لذت اسکی و پرواز را طی 4 تا 5 ماه متوالی برای هنرجویان فراهم نموده.

 

فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید